من، کامپیوتر، زندگی و ...

در ایمجا چیزهایی راجع به زندگی و کلمپیوتر نوشته میشود

من، کامپیوتر، زندگی و ...

در ایمجا چیزهایی راجع به زندگی و کلمپیوتر نوشته میشود

اینترنت Adsl

بالا خره بعد از مدتها که برای ‏ADSL‏ ثبت نام کردم فکر میکنم شنبه بیان نصبش کنن البته یک هفته اولش تست ‏رایگان هست من هم در حال تهیه یک لیست دور و دراز برای دانلود هستم تا حالا که به حدود 200 مگ رسیده ‏
میدونید دیگه از دیال آپ خسته شدم هر نوعیش یه جور دنگ و فنگ داره دو سه ماه پیش که این شماره های 10 ‏رقمی هوشمند رو دیدم (همان شماره هایی که بدون نیاز به یوزر نیم و پسورد به اینترنت وصل میشوند ) گفتم ‏دیگه خماری نداشتن اکانت تو بدترین لحظات تموم شد ولی وقتی توی قبض تلفن 18756 تومان هزینه تلگراف ‏‏(همون آبونمان تلفن 10 رقمی) اومد فهمیدم که این از اونای دیگه بدتره تاره توی بیشتر از نصف این مدت من از ‏اکانت خودم استفاده میکردم و فقط مواقع اضطراری!! سراغش میرفتم خدا رحم کرد.‏
خدمت لینوکس دوستان هم عرض کنم که اگر میخواهید بدونید برای برنامه های رایج و معروف تحت ویندوز چه ‏معادلی در لینوکس وجود داره که میتونید ازشون استفاده کنید به این سایت یه سری بزنید.‏
من اصلا لینوکس بلد نیستم و خودم توش یه تازه کارم اما بهتون توصیه میکنم اگر میخواید برای اولین بار از ‏لینوکس استفاده کنید جون مادرتون سراغ ‏red hat‏ و ‏fedoracore‏ مزخرفش نرید بنظرم برای شروع دیسکهای ‏Live‏ خیلی خوب هستند بدون دردسر و دغدغه میتونید لینوکس رو هر کجا و روی هر سیستمی که خواستید داشته ‏باشید برای تهیه انواع توزیع های لینوکس هم سری به سایت ‏www.techbotux.org ‎بزنید که یکی از بهترین ‏سایتهای ایرانی درباره لینوکس هست که مقالات خوبی داره و به خیلی از سئوالات رایج کاربران توی فروم هاش ‏جواب داده شده.‏
فقط خداکنه بتونم مودم Adsl تو لینوکس بشناسونم
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام آقا محمد خوبی ؟
آقا من هم تا چند روز دیگه adsl میان برام وصل کنن
یه سری از اون برنامه ها ، clp یا هر چیز باحالی که برای دانلود لیست کردی اگه می تونی برام بفرست
من هنوز گیجم نیم دونم چیا باید دانلود کنم
دمت گرم
iceboy2001@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد